SI
Show menu

S slovenskimi legendami nazdravljamo življenju

16. 5. 2016

Ljubitelje piva je v maju presenetila prenovljena komunikacija blagovne znamke Union, ki z osrednjo komunikacijsko platformo »Živijo, življenje« začenja pisati novo poglavje v pivski zgodovini.

V družbi Heineken, ki je leta 2015 postala večinski lastnik Pivovarne Union, so se odločili, da blagovno znamko Union prenovijo, saj v njej vidijo strateški potencial za prihodnost. Pri tem so za ustvarjanje nove komunikacijske platforme izbrali agencijo Pristop.

Nova strategija izhaja iz dejstva, da se Union že več kot 150 let ustvarja v osrčju Ljubljane. Nagovarjati želi predvsem mlade od 25 do 35 let, ki si želijo živeti življenje tukaj in zdaj. Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo zgodbo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke. 

Platforma »Živjo, življenje« je luč sveta ugledala z duhovito reinterpretacijo dveh znamenitih mitoloških in literarnih junakov, kralja Matjaža in povodnega moža. Ta obujena v sedanjost v zanimivih zapletih novemu življenju nazdravita v osrčju Pivovarne Union – v njeni znameniti pivnici.

»Z novo zgodbo 'Živjo, življenje' smo si želeli odpreti novo poglavje te močne slovenske blagovne znamke ter Union umestiti v polje drzne pojavnosti, ki bo za uporabnike zanimivo, drugačno in tudi zelo urbano,«je novo platformo komentiral Rumen Kolev, član uprave za marketing.  

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa in avtor kampanje, je njen nastanek pospremil z naslednjimi besedami: »Ko sem kracal po papirju in razmišljal, kaj bi bil popoln moto za novo dobo znamke Union, sem v nekem trenutku zapisal 'Živjo, življenje!'. Takoj zatem je sledila ideja o kralju Matjažu, ki se prebudi iz svoje zapečatene usode in namesto novih mitoloških obveznosti z novimi prijatelji spije pivo. Tako kot povodni mož, ki se namesto usodnega plesa z Urško tokrat raje odloči, da nazdravita s pijačo. To je torej sproščeno priporočilo vsem, ki dandanes drvimo obremenjeni s svojimi dolžnostmi in nujnimi opravki, da ne pozabimo na druženje s prijatelji in nazdravljanje življenju.«

Med medijskimi kanali bodo izstopali že omenjeni TV-oglasi s posebnim televizijskim eksperimentom, napredne rešitve na city lightih ter seveda na digitalnih kanalih, ki jih bo zaznamovalo vključevanje uporabnikov v nova zanimiva doživetja.