SI
Show menu

Union Olimpija se predstavi

21. 9. 2015
Danes je v Pivnici Union v Ljubljani potekala uvodna novinarska konferenca Uniona Olimpije pred začetkom nove tekmovale sezone. Na novinarski konferenci je vodstvo kluba predstavilo delovanje vseh klubskih selekcij. Ob tem je oznanilo nadaljevanje generalnega pokroviteljstva Pivovarne Union, ter podaljšanje sodelovanja s pokrovitelji: Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav, BTC City ter Spar Slovenija. Klub je med pokrovitelje z veseljem pozdravil tudi uspešno slovensko podjetje Petrol.

Pivovarna Union ostaja generalni pokrovitelj

Union je del imena košarkarskega kluba Olimpija že od leta 1998 in tako bo ostalo tudi v sezoni 2015-2016, saj sta klub in Pivovarna Union d.d. v mesecu septembru podaljšala pogodbo o generalnem pokroviteljstvu.

Jernej Smisl, vodja odnosov z javnostmi: "Košarkarski klub Union Olimpija je v zadnjem obdobju preživel veliko vzponov in padcev – od razprodanih Stožic v Evroligi, do izpada v ¼ državnega prvenstva lani. Zavedamo se kaj KK Union Olimpija pomeni za slovensko košarko in okolje v katerem poslujemo. Košarka je eden najbolj prepoznavnih kolektivnih športov v Sloveniji, zato so družbe Skupine Laško že vrsto let močno prisotne v slovenski košarki. Vse to so razlogi, da smo se po predstavitvi ambicioznega sanacijskega programa in programa dela s poudarkom na domačih igralcih, odločili za podaljšanje pogodbe. Verjamem, da je pot iz trenutne situacije mogoče le še navzgor."

Družba BTC nadaljuje z dolgoletno podporo klubu

V mozaiku športnih prizadevanj družbe BTC City ima Košarkarski klub Union Olimpija prav posebno mesto. Kot dolgoletni partner kluba je podjetja letos julija s klubom podpisalo novo sponzorsko pogodbo za štiri sezone.

Mag. Damjan Kralj, član uprave ter direktor za trženje in marketing: "Družbo BTC zaznamujejo dinamika, timsko delo in prodornost. Kot eden vodilnih akterjev na področju družbene odgovornosti zato daje priložnost posameznikom ali organizacijam, da se na svojem področju pokažejo in dokažejo v domačem in mednarodnem prostoru. V tem duhu je tudi podpora KK Olimpija dodana vrednost za družbo BTC in priložnost za krepitev slovenske športne kulture. V družbi BTC bomo tudi v prihodnje podpirali razvoj kluba in s tem slovenske košarke. Ob tem se že veselimo prvih priložnosti za ponosno navijanje v novi tekmovalni sezoni."

Petrol postaja pomemben del košarke v Sloveniji

Petrolu kot družbeno odgovornemu podjetju svojo držo dokazujejo tudi s podporo številnim športnim, kulturnim, humanitarnim in okoljevarstvenim projektom. V ekipo športnikov, ki so združeni pod imenom Team Petrol, so zdaj s ponosom sprejeli tudi košarkarje ljubljanske Olimpije.

Mag. Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja: "V Petrolu imamo natančno izdelano strategijo sponzoriranja na področju športa, saj največji delež sponzorskih sredstev namenjamo vrhunskim kolektivnim športom. S podporo KK Olimpija bomo še aktivneje prisotni tudi v tem atraktivnem športu, ki smo ga podprli tudi že skozi reprezentanco. Pri odločitvah o pokroviteljskih pogodbah pretehtamo več možnosti sodelovanja kot podporo našim ciljem in krepitvi lojalnosti potrošnikov do Petrola skozi energijo čustev navijaštva. Verjamem, da se bomo povezali pod sloganom “Šport je moja energija za življenje”."

Jani Möderndorfer, predsednik Uniona Olimpije: "Tisto, kar je v tem trenutku najbolj pomembno, je dejstvo, da je klub minulo poletje uspel podaljšati pogodbe z vsemi ključnimi partnerji, ki se mu v novi sezoni pridružuje tudi podjetje Petrol d.d. Ob hvaležnosti za zaupanje, nam nova sponzorstva nalagajo tudi veliko odgovornost pri doseganju zastavljenih ciljev. Za klubom je težko poletje, saj smo na podlagi sklepa skupščine lige ABA, morali zbrati tudi sredstva za sodelovanje v tem tekmovanju v naslednji sezoni. Nastopanje v mednarodnih tekmovanjih je za Union Olimpijo ključnega pomena zaradi tradicije, navijačev pa tudi zaradi sistema financiranja našega društva. Verjamem, da smo v okviru zmožnosti pripravili kvaliteten produkt in da je pred nami zanimiva sezona."

Matevž Zupančič, direktor Uniona Olimpije: "Veseli nas, da pokrovitelji v našem delu še vedno prepoznavajo sinergije in skupne cilje. Eden izmed njih je gotovo ohranjanje vrhunske košarke v prestolnici in razvoj mladih domačih igralcev, ki so od nekdaj polnili vrste slovenske državne reprezentance. Oboji se dobro zavedamo, da dandanes pokroviteljstva niso samoumevna, pač pa moramo drug drugemu vložek povrniti z učinkovito aktivacijo skozi projekte namenjene našemu okolju. V novi sezoni bomo tudi z njihovo pomočjo navijačem ponudili še več. Center pozornosti seveda ostaja naša mlada ekipa, od katere zahtevamo kar največ. Veseli nas, da smo ekipi uspeli priključiti nekaj pomembnih igralcev lastne šole, trije tujci pa, verjamemo, da so prave okrepitve, ki bodo znale in morale ceniti zeleno-beli dres."

Gašper Potočnik, trener Uniona Olimpije: "V klubu pravočasno in uspešno ter v skladu z zmožnostmi zaključili s kadrovanjem članske ekipe. Zaključili smo že prvi del priprav, pred nami pa so še vsaj 4 pripravljalne tekme, kjer bomo nastopili v polni postavi in dobili bolj jasno sliko o naši kvaliteti. Cilji pred nami morajo biti realni, a hkrati visoki, saj mora Olimpija vedno stremeti k samemu vrhu. Ob tem zagotavljam, da ne bomo zanemarili razvoja naših mladih igralcev, v katere smo v mladinskih kategorijah vložili ogromno energije. Želim, da ekipo na tekmah spremlja čim večje število navijačev, seveda pa jih bomo v podporo morali prepričati sami s svojo igro, odnosom in rezultati."

Saša Zagorac, igralec Uniona Olimpije: "Vesel sem, da bom po tolikih letih znova oblekel dres Uniona Olimpije, kjer sem svojo kariero tudi začel. Ekipi sem se pridružil takoj po zaključeni reprezentančni akciji. Fantje smo se hitro dobro ujeli in trdo bomo delali, da se čim prej uigramo. Vsak izmed nas bo na tekmah dal vse od sebe, da vrnemo zaupanje  publike v največji slovenski košarkarski kolektiv."

Aleksander Sekulić, vodja mladinskega pogona Uniona Olimpije: "Lahko rečem, da sem po prvem mesecu dela navdušen nad nivojem organizacije in sistemom dela. Kot vodja mladinskega pogona bom nadaljeval začeti projekt sodelovanja s Škofjo Loko z jasnim ciljem razvoja naših mladih igralcev, ki jim moramo čim bolj uspešno tlakovati pot v člansko ekipo Uniona Olimpije. Tudi letos bomo z mlado selekcijo nastopali tudi v 3. slovenski ligi in tam kalili naše talente. Skupaj s strokovnim štabom bomo v projekt vložili vso svojo energijo. Nikakor ne bomo zanemarjali pomembnosti dela košarkarske šole, ki drugo leto zapored raste – tudi ob pomoči novega projekta – poletnega Zmajčkovega tabora."