SI
Show menu

Prenovljena spletna stran www.union.si

27. 8. 2015

Pred poletno sezono in s tem glavno sezono pitja piva je zaživela prenovljena spletna stran union.si.

Luna TBWA in Union sta nadgradila predstavitev posameznih kategorij in vrst piva v pregledno in dinamično stran, ki ohranja tudi rdečo nit, dobesedno, kampanje, ki je temeljila na sloganu Povezani s strastjo. Osrednji element komunikacije, torej rdeč trak, se namreč vije skozi celo stran in ovija predstavljene izdelke, pojavnost traku pa doda strani tudi dinamiko.

Vsaka kategorija piva je pospremljena tudi s pripadajočo podobo v ozadju, opis izdelka pa je kratek, a informativen, vključuje podatke o vsebnosti alkohola, različnih embalažah in celo navodila za serviranje in uživanje. Tako stran poleg graditve podobe blagovne znamke uporabnike nagovarja s kulturo pitja piva. Na strani so predstavljena tudi posebna piva, kar je novost prenovljene strani, s tem pa stran zadovolji tako običajne kot zahtevne pivce piva.

Sodelujoči:
Vodja digitalnih projektov: Urška Saletinger
Kreativni direktor: Samo Geršak
Tekstopisec: Jan Omahen
Spletno oblikovanje: Katarina Petrov
Spletni strateg: Filip Muki Dobranić
Spletna produkcija: Vasko Jerin
www.union.si